Co napsali v médiích

„Mezzosopranistka zaujala kultivací, muzikalitou, ale i tím, že písně zvládala de facto zpaměti. Publikum svým projevem oslovila. Nacházela s ním přirozený, neformální kontakt.“

Jiří Fuchs, Operaplus.cz ve článku » Berlioz, Rejcha a dvě novinky s Jihočeskou filharmonií

 

„Karolina Bubleová-Berková vynikala v roli Dítěte výbornou srozumitelností.“

David Chaloupka, Operaplus.cz ve článku » Dítě a kouzla aneb Okouzlený kritik

 

„Zvláště krásným témbrem se vyznačoval hlas mezzosopranistky Karolíny Bubleové Berkové, o němž by znalec řekl, že zrál v soudku z ušlechtilého dřeva.“

Antoni Batista, La Vanguardia, Barcelona

 

„Hvězdou inscenace se stala Karolína Bubleová Berková v hlavní roli Chlapce. Nejenže její hlas zní krásně, je technicky jistý a vyrovnaný, ale je to i výtečná herečka, která ožehavou kalhotkovou roli pubescenta splnila suverénně — a přidala i potřebnou poezii svého projevu.”

Josef Herman, Hudební rozhledy, Praha, 2004 (M. Nyman: Man and Boy – Dada, Národní Divadlo Praha)

 

„…Pro tento typ hudby se výborně hodilo i naléhavé espressivo Ivana Kusnjera stejně jako vylehčený, ale citově vřelý projev Karolíny Bubleové Berkové — v jejím podání vyzněla předposlední část, obsahově korespondující s textem Stabat Mater, naprosto úchvatně.”

Jindřich Bálek pro časopis Harmonie ve článku  » Pašije za éru normalizace (Jan Hanuš: oratorium Ecce homo, Pražské jaro 2005)